lauantai 19. toukokuuta 2012

laalaalauantaiiii...

Tänään oli aivan ihana ja mukava päivä. Lähdin ensin joskus 12-13 aikaan mun tädin kanssa käveleen julius mukana lenkin, ja ilma oli ylkkä lämmin, uskalsin jopa olla t-paidalla :) lenkin jälkeen mentiin mun tädille kahvitteleen, sen jälkeen käytiin kahdestaan mun miehen kanssa gigatissa ;) ja mentiin takasin mun tädille, sitte keksittiin että voitais krillailla, ku meitä oli nyt pikku porukka koossa :) (oli muitakin kun mun täti, mies, julius ja minä:) ) joten me lähettiin sitte mun tädin kans käymään minimanissa hakes vähä kaikenlaista krillattavaa esm: makkaraa, lihaa, kanaa, krillikasviksia, salaattia, hamppareita ja sitte vielä meille kaikille aikusille yhet siiderit/kaljat :) ruoka oli hyvää niin ku myös seura :) Juliuski viihtyi, sai olla pihalla paljon tänään,ja myösUki sai juoksennella ympäriinsä muiden koirien kanssa:) joskus 20 aikoihin Julius rupes oleen niin väsyny et päätettiin kävellä kotiin, ei ollut pitkä matka koska mun täti asuu ihan naapurissa ;) kotona vaihdoin juliukselle yökkärit ja annoin iltapalan ja nukutin mun rakkaan pikkumiehen<3 Nyt sitte loppu ilta  miehen kanssa löhöillään tv:n ääressä ja ehkä vähä jotaikin hyväskää :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti