keskiviikko 23. toukokuuta 2012

:)

On se jännää kuinka kotiäidin elämä on kiireistä ja kokoajan on tekemistä, ei käy aika pitkäks!:)
 vaikka luulis et ku saa olla kotona et se olis rentoo ja sellasta, mutta kyllä pakko myöntää että tekemsitä ja touhuumista riittää!:)
 Nää viikot on ollu sellasia että oon puuhaillu kaikenlaista päivisin ja sitte iltasin 10-12 aikaan saan vään istahtaa ja tehdä jotain omia juttujani. Päivisin saan olla mun ihanan pienen miehen kanssa, kyläillä ja leikkiä pikkumiehen kanssa, siinä sivussa pitäis melkeinpä joka päivä saada siivottua, ulkoiltua, kusetettua koira ja vahtia mitä meidän koiruus puuhaa :D
 tehdä ruokaaa ym ym :D:D siinä ne päivät vierähtääki nopeesti! :) <-unohdin myös koiran sotkujen siivoomisen "kakkojen ja pisujen siivoomisen" ;O
Nää pari päivää oon kierrelly kirppareita ja kauppoja ja ostanu itelle ja juliukselle vähä vaatteita.. :) ja viettäny aikaa mun hyvän ystävän kanssa, joka BTW on myös raskaana<3 joten meillä juttua riittäää:) Oon myös lähipäivinä huomannu että mun laihtuminen on aivan mahdotonta! siis mä en saa itteeni millään niskasta kiinni että lopettaisin hyväskän syömisen, saisin itteni joka päivä lenkille.. tuntuu kieltämättä toivottomalta ajatukselta että saisin vähä kiloja tippumaan :D MUTTA ehkä mä vielä....toivottavasti! yritän ainaki kovasti :D
Mun pieni on oppinut "pörräämään suulla niin että kuola lentää" :D ryömimäänkin yritetään kovasti, ja ku Julius huomaa että ei liiku mihinkään niin yleensä menee hermot! :D mutta ei varmasti mee enään kauaa ku tuo meidän pikkunen ryömii menemään täällä<3

Tässä Julius yrittää päästä vähän liikkumaan lattialla, vähän huono viedeo mutta näkyy ainaski kuinka tää meidän pikkunen yrittää eteenpäin päästä<3










 ^^selailin kuvia ja löysin tän. se on sairaalasta ensimmäisenä yönä kun saatiin poika otettu kuva<3 mielen tuli myös se että sain synnytyksestä mun naamaan jonku reaktion nimittäin olin täynnä pieniä pilkkuja :D hih.

                                         



 NYT MEEN NUKKUUN!! ÖITÄ:)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti